Hoe en wanneer moet ik vertellen dat ik brandwonden heb?
Toen ik 23 was is er een ongeluk geweest waar ik een derdegraads brandwond op mijn buik en schouders aan heb overgehouden. Ik ben nu 26 en die brandwond is er nog steeds. Ik ben nu een tijdje ah daten met een man van 27 (3 dates gehad en veel gesms't, ouders zijn goede vrienden maar we kenden elkaar eerst niet want hij is net uit amerika terug) en ik heb het gevoel dat onze relatie serieuzer wordt, maar wanneer moet ik hem vertellen over mijn brandwonden? Ik zit hier serieus mee.
Toegevoegd na 11 minuten:
Ik wil trouwens even benadrukken dat ik me echt heel erg op mijn gemak voel en voel dat het meer tussen ons begint te worden maar dat ik hem alleen niet af wil schrikken..
toen ik zelf een nieuwe relatie kreeg zat ik er erg mee dat mijn buik vol met littekens zit vanwege het krijgen van kinderen en toen we wat intiemer met elkaar werden heb ik hem gezegd ik wil je wat laten zien waar ik best wel mee zit en vervolgens heb ik hem de littekens laten zien maar hij zat er totaal niet mee
inmiddels zijn we 12 jaar getrouwd
als hij echt om je geeft laat hij zich niet afschrikken trouwend mijn zwager heeft ook al een paar jaar een relatie met een vrouw die in haar jeugd een pot thee over haar heen heeft gekregen en zij heeft op haar bovenbeen en armen behoorlijk wat littekens maar het is totaal geen probleem in hun relatie al weet ik niet wanneer ze het heeft verteld wees maar niet al te bezorgd
Als je het zo bekijkt realiseer je je hopelijk dat het andersom helemaal niet zo'n beladen probleem zou zijn.
En je kunt je zelfs afvragen of dit wel je grote liefde is als je denkt dat hij er een probleem mee heeft dat jij een brandwond hebt.
Geniet van je prille relatie, word verliefd, en laat je dates niet overschaduwen door het piekeren over een brandwond.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.