Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Kijk hem aan, en doe dat zo lang je kunt en nog langer... In het oogcontact zal alles gebeuren, niets zeggen, alleen aankijken...

Het is magic als je dat kunt, als je dat durft...

Doe maar, je zult versteld staan... (Maar zeg niets, ook niet daarna...)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet altijd mogelijk om oogcontact te maken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan wel... In het geval die ander niet fysiek aanwezig is, dan is het moeilijker, maar dan ontmoet jezelf in de spiegel... Dat zet dan alles in werking... Maar ik zeg je dat is moeilijker dan mijn eerste aanbeveling...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan moet ik maar een keer je eerste advies opvolgen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat heb je te verliezen? je angst en je verleden, is het niet?

Andere antwoorden (7)

Door oprecht berouw te tonen, daarmee bedoel ik dat de ander duidelijk doorheeft dat je het meent, en nooit meer zal doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door gewoon heel eerlijk toe te geven waarom je niet helemaal eerlijk bent geweest en je excses aan te bieden. Zo zal die persoon merken dat je het oprecht meent en je ín de toekomst juist méér vertrouwen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alsnog eerlijk zijn. Zeggen dat je het op dat moment niet kon en dat het je spijt. Dat je er last van hebt. Als je eerlijk bent en je zwak opstelt komt het altijd goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door de luidsprekers (die ongetwijfeld door de hele winkel hangen) je excuses aanbieden dat je zo'n zak bent geweest en dan op je knieen met een roos in je mond om vergiffenis smeken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eeeeeh, he sorry.......

Biertje?....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is soms heel moeilijk om 'schuld' te bekennen, maar als je er zelf HELEMAAL achter staat, dan is het voor jezelf toch iets makkelijker. Gewoon je hart laten spreken en dan komt het ook geloofwaardig over voor de ander. En dan is het aan de ander hoe die dat opvat, maar jij hebt die last in ieder geval van je schouders...
Goeie vraag!
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Je kan wat je fout hebt gedaan niet meer goed maken.
Wel kan je toegeven dat je fout zat, en langzaam aan het vertrouwen proberen terug te winnen.
Vooralsnog ligt alles in de handen van de persoon waar tegen je oneerlijk bent geweest. Aan die persoon is het de keus of zij/hij het vertrouwen weer toe wil laten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding