Hoe om te gaan met moeder van mijn vriendin?
De moeder van mijn vriendin doet erg lastig tegen mij en haar dochter. We mogen heel weinig afspreken, hebben totaal geen privacy, mogen bijna niet bellen, wanneer ik naar huistelefoon bel eerst miljoen keer ophangen, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik wil graag uit mijn depressie komen (zie vorige vraag), maar deze irritante vrouw zorgt alleen maar dat ik daar dieper in te recht kom. Ben echt kwaad op haar en begin een beetje hele erge schijt te hebben aan wat zij wil en zo. Een goede ma ziet haar kind toch graag gelukkig, met wie dat ook moge zijn?
Graag tips wat ik met haar aanmoet en dus alsjeblieft niet zeggen dat ik ermee moet leren leven, want elk mens heeft een hart, hoe duister deze ook moge zijn.
Het meisje is 15..
we mogen niet zeggen dat je het maar moet accepteren. blijft niet veel over dan he? jaag de moeder tegen je in het harnas door je zin door te drijven, en verbaas je over het feit dat je op nog meer weerstand stuit. komt op zeg, 18 jaar ben je toch? gedraag je hier ook na én kom uit die slachtofferrol waar je jezelf in drukt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.