Waarom ging het over in deze situatie?
Het houdt me sinds kort wel een beetje bezig.. Laatst kwam ik namelijk mijn ex vriend tegen, het deed me echter niets toen ik hem zag maar ging er toch over na-denken. Ik herrinerde ineens dat de tijd met hem(3 maanden overgens) best oké waren. Ik voelde me fijn als ik bij hem lag en kon gewoon goed met hem omgaan. We vonden elkaar aardig zeg maar. Ik had het idee toen dat het wel een tijdje kon gaan duren, aangezien we vriendelijk tegen elkaar deden en we elkaars aandacht fijn vonden. Het tegenovergestelde gebeurde, ineens voelde ik dat het niet meer goed zat. Hij veranderde ineens en wilde nauwelijks meer iets van zich laten horen. Hij deed zijn best niet meer om mij te zien en vroeg aan mij of dat mij niet was opgevallen. Ik realiseerde al na een maand dat het eigenlijk helemaal niet zolang zou gaan duren meer. Het ging uit en daarna hebben we nog wel lichamelijk contact gehad. Ik kreeg dan ineens een smsje met de boodschap..: " vandaag zag ik een leuk meisje lopen, en vertelde die daarin mijn beschrijving" .
Daarna moest die ineens weer helemaal niets van mij hebben.
Nu na een paar jaar vraag ik mij dus af, waarom het toch fijn voelde met hem en vertrouwd. Aangezien ik graag lekker bij hem kon liggen. Waar komt dat door aangezien het toch over is gegaan?
Waren wij dan toch mensen die niet bij elkaar hoorde en alleen van de aandacht samen genoten en daar dus verliefd op waren?
Ik hoop het laatste want ik wil het graag weten..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.