Hoe nu verder?
Ik kom al uit een gebroken gezin, heb een trauma op school opgelopen, wat ik verwerkt heb overigens, maar nu in mijn arubaanse partner meemaak.
kan momenteel geen rijbewijs betalen, en hoewel de paar vrienden die ik heb, voel ik me hierdoor en door partner vaak ekstreem eenzaam. de vele meningverschillen, eindigen vaak in ruzie en mede daardoor denk ik is mijn zoon vaak onhandelbaar, waar ik me oa door schuld erg door schaam, en geen band voel met zoontje die adhd heeft, niet echt tenminste.
hou wel van partner denk ik, maar wil er graag uitkomen. weet niet hoe, tijfel soms zelfs over mijn zoon kwa liefde, hij stoot me soms af en dat doet pijn.
heb vaak van partner gescheidde, maar na een paar dagen, waren we al weer samen.
hij heeft me in verleden, veel geflikt, tot vreemdgaan, vernederen, uitschelden, en andere delicten toe.
is mijn liefde wel echt, of niet.
voel me verwarrend, laat ik me gebruiken, of hoop ik op een iets. toch kennen we ook veel goede perioden, denk ik.
ben nergens zeker meer va.
hoop via deze weg lotgenoten, vriendinnen mischien en antwoorden, te vinden, en wie weet meer steun, advies en wat dan ook?
Toegevoegd na 57 minuten:
ik heb ook adhd, moeder en ander neefje, vriend heeft suikerziekte, en md, myotone dystrofie, spierziekte, beginstadia, maar wel al een beetje apatie, en beetje arubaanse laksheid, denk ik.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.