Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe word ik boos wanneer het nodig is?

Ik word nooit boos als iemand mij slecht behandeld maar als ik thuis ben word ik vaak snel boos tegen mijn ouders enzo en heb ik bijna geen respect voor ze, dus daarom wil ik buiten huis ook bozer worden wanneer iemand me bijvoorbeeld een schop geeft of wat dan ook

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je word boos op je ouders omdat je van ze houd, je weet dat ze je uiteindelijk vergeven zal.
Met mensen waarvan je niet zeker weet of jij heel erg veel voor hun betekend kan je niet zo boos worden omdat je bang bent ze te verliezen.
Maar als je slecht behandeld word ( of bv op een vreemde boos wil worden omdat je slecht behandeld word )
dan kan je dat ook met woorden aangeven natuurlijk. Je stem heel kill, of negeren.
en anders moet je gewoon over iets denken waar je niet tegen kan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De woede die je over je ouders hebt tegen iemand anders gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door (intens) aan iets te deken waarvan je heel boos wordt. Iets waar je ECHT niet tegen kan. Maar dat is natuurlijk per persoon verschillend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding