Mijn man wil na 35 jaar samenzijn en 28 jaar naar mijn idee goed huwelijk, scheiden. Valt dit nog te redden?
Hij bleek al 5 maanden een 18 jaar jongere vriendin te hebben met 2 kinderen van 9 en 11 jaar, zij heeft giga veel problemen vanwege haar vechtscheiding waar ze nog volop inzit en haar ex-man alles doet om haar tegen te werken en de kinderen van haar af te nemen. De oudste heeft zware ADHD en ODD en bureau jeugdzorg is toeziend voogd. Valt er nog iets te redden aan mijn huwelijk? Want ondanks dat hij volledig opgaat in haar en haar gebroken gezinnetje, doet hij nog alles voor mij en de kinderen! IK kan hem daardoor niet loslaten, hij heeft duidelijk gezegd dat ik geen valse hoop moet koesteren hierdoor en hij dit alles doet uit respect voor mij en die 35 liefdevolle jaren!!!! IK dacht dat wij een heel gelukkig huwelijk hadden en hij straalde ook steeds meer vrolijkheid uit naarmate onze kids niet meer puberden, zij zijn 17 en 20 jaar en de oudste woont al anderhalf jaar op kamers, daar hebben wij vrijwel geen omkijken meer na.
Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb hem leren kennen op mijn 14e en hij was 18. Hij had alleen nog maar een zieke vader, zijn moeder was gestorven toen hij 13 was aan kanker en zijn vader was zwaar hartpatient en is uiteindelijk aan verdriet om zijn vrouw gestorven toen mijn man 19 was. Hij heeft daardoor zelf nooit kind kunnen zijn en moest meteen voor zichzelf zorgen, had anders niet veel inkomsten en is gaan werken in de horeca, want daar ligt zijn hart.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.