Hoe kan ik het goed maken met mijn nicht?
Ik heb een probleem met mijn nicht ineens gekregen. Vorig jaar was zij de enige die mij kon helpen met mijn problemen, we hebben heel veel het zelfde meegemaakt. Ik ben toen een tijdje bij haar in komen wonen en omdat het 300 km verder dan mijn echte woonplaats is heb ik ook nieuwe vrienden gemaakt. Waaronder ook toen een vriendin van haar. We hebben een paar keer met elkaar een bakkie koffie gedronken en toen ik weer terug ging naar mijn woonplaats ben ik gaan samen wonen met mijn vriend. Daarna heb ik haar alleen via internet gesproken. Hierin vertelde die vriendin dus dat zij niet lekker in haar vel zat over de vriendschap tussen haar en mijn nicht. Ik heb toen een advies gegeven die ik aan iedereen zou geven. Als iemand zich niet lekker voelt bij een vriendschappelijke relatie moet je gewoon tijd voor jezelf gunnen om te ontdekken of het echt zo is. Dat heeft zij dus gedaan en zij vond het juist zo fijn en heeft definitief een punt er achter gezet. Ik heb mijn nicht hiervan toen ook op de hoogte gesteld wat ik allemaal heb verteld en ook haar de gesprekken laten lezen. Gewoon ter verkoming van.
Maar er is toen die vriendin een punt achter de vriendschap zette ontzettende ruzie geweest. Het zijn namelijk allebei borderliners... Mijn nicht heeft me gevraagd geen contact meer met haar te hebben dus ik heb haar verwijderd op hyves en op msn.
Nu hebben ze het weer bijgelegd wat ik leuk vond voor hun, maar nu zegt die vriendin dat ik alles heb zitten opstoken. Wat moet ik doen
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.