Relatieproblemen, dit keer serieus uit of niet?
Ik en mijn vriend hebben al 4 jaar. Hij is 19 ik ben 16, In de eerste jaren hielt hij zielsveel van mij, maar ik zag hem niet staan. Nu laatste jaar voel ik zo veel voor hem, zo veel spijt van verleden. Maar zijn liefde is onderhand veel minder geworden. Ik ben 1 x vreemdgegaan en heb er erg spijt van. Ook heb ik veel gelogen. We hebben het de laatste half jaar weer geprobeerd, het was erg leuk en ik loog ook niet meer. Maar deze week begonnen de problemen weer, hij begon over vroeger en denkt dat ik nog steeds lieg. Erg begrijpelijk..
Hij zei dat het beste is dat het uit is, maar hier ben ik zwaar tegen.. Ik hou zo veel van hem, dat ik niet eens wil denken om zonder hem te zijn.
Gisteren waren we weer vanplan het weer te proberen ; en dit keer de laatste keer!
Maar in de avond werd het weer ruzie, en nu ontwijkt hij mij. Ik sms hem hij geeft geen antwoord, ik bel hem hij neemt niet op. Dus ging ik bij hun langs (hier weet hij niks van). Ik liep naar zijn kamer en hoorde kei harde muziek en hem huilen, ik wilde wel troosten maar liet het en ging weer weg. Nu is me vraag: Hoe krijg ik me relatie weer op het juiste pad?
Gaat het veel tijd kosten?
Hoe gaat hij me weer vertrouwen?
B.T.W Hij zegt dt hij nog wel van me houd, maar erg veel pijn heeft..
Graag een advies, ik heb dit met moeite gedaan en vertel het eigenlijk liever niet. Hopelijk zullen jullie geen hekel aan me hebben door wat ik heb gedaan. Zelf heb ik wel een hekel aan mezelf.
X
Ik snap wel dat je dat niet wilt horen op dit moment en dat je denkt dat je leven zonder hem niets voorstelt, ik ben ook jong geweest, haha;).
Maar echt, probeer hem achter je te laten en dit van je af te zetten. Je blijft nu alleen achter hem aan lopen en op die manier heb je geen aandacht voor andere dingen.
Laat het los, ook al snap ik heel erg goed hoe moeilijk dat voor je is!!
En zal je waarschijnlijk anders tegen deze situatie aankijken. En zal er wel plek komen voor een nieuwe liefde die geheel anders kan zijn! En hou op met het hekel aan jezelf hebben dit is totaal onterecht! Dit is een kwelling voor het genieten van je leven. Wees liever voor jezelf en niet zo hard! Dan ben je ook vaak aardiger voor de ander en ontvang je ook vaker liefde terug. Ga doen en niet zitten tobben!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.