Mijn vriend werkt heel de dag en ook in het weekend. Ik zit thuis op hem te wachten, voel mij zo eenzaam, hoe kan ik het oplossen?
Ik woon samen met mijn vriend en ik hou heel vaal van hem.ik zie mijn vrienden ook bijna niet meer wegens de afstand.
Hij werkt elke dag, begint heel vroeg,ook in het weekend, heel soms heeft hij eens een zondag vrij maar bijna niet.
Ik ga binnenkort een opleiding volgen maar zit tot nu al elke dag alleen tot 18 uur ongeveer,ik doe dan het huishouden,hou mij bezig en wacht tot hij thuis komt maar het begint steeds zwaarder te wegen.
Ik heb het al een paar keer met hem erover gehad dat ik mij eenzaam voel en dat ik het niet aankan van heel de dag alleen te zitten ik ben er zo verdrietig van.want s avonds als hij thuiskomt krijgen we dan ruzie erover en praten we heel de avond niet meer tegen elkaar, hij geeft me bijna geen aandacht omdat hij niet weet wat hij moet zeggen omdat hij ziet dat ik lastig ben en hij ook niet weet hoe we het moeten oplossen.
Vanaf dan is er een spannende stilte.Er zijn ook avonden dat het wel goed gaat en dat we fijne dingen samen gaan doen.En dan ben ik ook zo blij dat ik hier buiten ben en dat we samen gelukkig zijn .Ik ken hier niemand dus weet niet wat ik overdag kan doen maar na een paar dagen vallen we terug bij dat onderwerp want dan komt hij thuis en is hij meestal heel moe van werk. Hij zegt dat hij niet kan kiezen dat hij heel graag dat werk doet en niet zomaar kan laten vallen en dat hij ook van mij houd en dat hij zich ook slecht voelt daarover. Ik wil het zo graag oplossen,ik wil hem echt niet kwijt.
Jij wil meteen, dat hij jouw verveling gaat invullen. Dat werkt zo dus niet.
Geef hem even de tijd om te ontspannen, en ga dan lief tegen hem doen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.