Hoe kan je het gedrag benoemen van een persoon die binnen een relatie de gehele tijd wild horen dat je van hem bent ?
Even toelichting ik weet niet goed of ik op juiste wijze heb beschreven .Sinds een kort tijd heb iemand leren kennen en gehele tijd wild hij maar horen dat ik alleen van hem ben .Hoe kan je hier mee omgaan en wat is daar een oorzaak aan voor dit gedrag ?
Toegevoegd na 1 dag:
Bedankt voor jullie reactie het heeft me al wat meer inzicht gegeven.Ik was dit nooit zo in andere relatie gewent dus is dit voor mijn nieuwe .Kijk ik weet tijdens liefdes spel kan dit soort uitingen wel .Maar gewoonlijk omgaan minder dus viel het me echt op .
Kijk voorbeeld ik was van de week druk dus had ik hem niet ochtend even aan via msn of sms gestuurt en gelijk kreeg die middag de vraag of ik al vergeten was .
Maar nu zal ik me er wat meer in verdiepen want hij houd me niet van kinderen of wild ook niet dat stopt met site zo als fc book of hyves of andere dingen .
Geenszins van dat tegen deel als hij werkt dus niet online zeg ook doe leuk dingen he !Trouwens dit heeft niks met cultuur te maken is gewoon Nederland man en die gewoon vast baan heeft als chauffeur .
Wel moet zeggen heeft die overgewicht misschien daar zijn angsten misschien vandaan kunnen komen .Dom van mijn ik dacht niet dat dit voor man ook een probleem kon zijn zoals bij vrouwen namelijk zelf last van overgewicht
Weet als geen ander dat daar op afgewezen kan worden.
Nogmaals bedankt voor jullie reactie !
Je geeft niet aan of het je alleen verwondert dat je vriend dit zegt of dat het je ook hindert. Als het je niet hindert en als je niet in je bewegingsvrijheid beperkt wordt kan je het voor kennisgeving aannemen. Wordt je ergens in beknot dan moet je dat aankaarten in een gesprek. Helpt dat niet dan toch maar eens goed bij jezelf te rade gaan of je met deze persoon verder wilt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.