Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom wil een jongen wel een relatie als ik een kind met hem neem?

Hallo ik weet niet wat ik hiermee aan moet? Een jongen die ik al 5 jaar ken heel weinig zie en als ik hem zie seks mee heb omdat ik hem heel leuk vind en hij zegt dat ie mij ook leuk vind, wilde nooit een relatie. Ik heb het ook een tijd heel erg gevonden maar ik leerde er mee leven en dacht dat hij bindingsangst had omdat zijn exen hem gedumpt hebben. Maar nu wil hij heel graag kinderen en heeft een al een nieuw huis gekocht, ik heb een nichtje en toen zei hij tegen mij van: Moeten wij ook maar eentje nemen!! Daarop antwoorde ik: ja als ik daar een relatie met jou mee krijg dan is het iets om over na te denken. Maar met een knipoog derachter.
Nu wil hij serieus dat ik stop met de pil en hij wil langs komen om te praten binnenkort... Mijn vraag is waarom wil hij wel een relatie als ik een kind met hem neem???
is het een soort angst dat ik anders bij hem weg ga?
Wie kan me helpen , want hij is echt heel lief altijd enzo maar dit snap ik niet..

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (18)

Afkappen die handel, je bent geen broedkip!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
NIET doen, dit ruikt te zeer naar chantage... En heel hard ervandaan rennen... Dit voelt niet goed...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja beetje vreemd verhaal, zou er ook nooit aan beginnen. als hij alleen dan een relatie wil. heb je wel eens afgevraagt waarom hij dat eigenlijk zo wilt?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oei, dat is foute boel.
Ik raad je aan om er niet in mee te gaan.
Neem je tijd en ga voor een betere man.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hij komt langs om te 'praten'. Vraag het hem. Wacht dat gesprek af. Als jullie 5 jaar elkaar kennen kun je dat gesprek nog wel met hem aan gaan. Kijk wat hij te zeggen heeft.

Maar dan nu mijn mening: Ik vind 't raar. Ik had persoonlijk allang afgekapt en had gewacht op een jongen die gewoon een relatie met mij wil. En niet alleen maar een kind van mij wil! Dat klinkt niet alleen raar, dat ís ook raar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet doen,

Het lijkt erop dat hij je alleen nodig heeft voor zijn eigen pleziertjes.
Ik ben bang dat er nog veel meer problemen volgen als je er op in gaat.
Dat is mijn mening, maar je moet het geheel zelf beslissen.

Succes ermee, en met alle adviezen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wegwezen, die jongen spoort niet. Doe dit jezelf niet aan en ZEKER een kind niet!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hè, hij is niet goed wijs. Op zo'n basis neem je geen kinderen. Straks bevalt het hem niet en dan breng je het kind weer weg ofzo...
Het verbaast me trouwens, want meestal is het net andersom. (rennen ze de deur uit als de vrouw over kinderen begint).
Maar echt, hier moet je niet aan beginnen. Een kind kan en mag nooit een reden zijn om iemand aan je te binden.
Dat is gedoemd om fout te gaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is een omgekeerde wereld. Even "eentje" nemen klinkt wel heel erg cru. Een kind is geen bindmiddel voor een relatie, maar een product van oprechte liefde. En dat proef ik niet uit dit verhaal. Die jonge moet nog volwassen worden voor hij aan een kind begint. Je voelt al, dat het niet goed zit, dus luister naar jezelf.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tja, ik ben of naief of lees in een andere wereld, maar de meningen van mijn voorgangers kan ik me niet aansluiten. Als iemand (veel) losse relaties heeft, mist hij/zij toch wat, wat hem aan 1 partner kan binden. Een kind kan best die sleutel tot een vaste relatie zijn. Echter, jullie moeten het dan ook in het dagelijks leven met elkaar vinden en niet alleen als jullie elkaar af en toe ontmoeten en fijn sex hebben.
In ieder geval zou ik eerst aan de 'normale' relatie werken i.p.v. aan de kinderen; zodra die er eenmaal zijn, is er geen eenvoudige weg terug. Wij (GV, simpele internet users) kunnen je hier het antwoord niet geven; dat zul je met je vriend moeten bedenken en uitpraten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vermoed dat hij last heeft van verlatingsangst en een kind is een extra horde om te nemen om iemand te verlaten.
Ik denk dat ie daarom zo graag een kind wil.
misschien een misvatting
Het is misschien wel een redelijke normale angst na een paar keer iemand kwijt te zijn geraakt.

Als hij wil praten lijkt me dat toch redelijk normaal
Ik geloof dat je slechter kunt treffen.
qua bagage dat iemand met zich mee draagt.

Maar dat je hem maar weinig ziet zint me/je toch niet
Ik denk dat je toch eerst echt aan je relatie moet werken voordat je klaar bent voor kinderen.
Ik denk ook dat dat een grote rol speelt in je "wantrouwen"
leer elkaar maar eens beter kennen in een normale alledaagse relatie.

Je weet wel dat verliefd verkering verloofd "verloren" verhaal ;)
dat is er nix voor nix.
Als ie dat niet wil tja dan houdt het op.

durf je het aan, das de vraag ?

En de vraag of je een kind wil is eigenlijk op dit moment vragen of je van de vloer op het plafond wilt stappen
niemand kan dat van je vragen.
groei er maar samen naar toe
met die kinderwens kan het dan alle kanten op gaan
hij vervaagt of hij wordt gedeeld

succes
15 jaar geleden
Ik heb al tweemaal een heel verhaal zitten typen om je te waarschuwen,ik heb zoiets van dichtbij meegemaakt en dat liep niet goed af.
Maar ik denk niet dat je zit te wachten op zulke verhalen,dus ik waarschuw je om goed op te letten en niet aan een kind te beginnen als je niet heel zeker van hem bent.Laat hem eerst maar eens een jaartje of 2 helemaal voor jou gaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Weg er mee.!

zoek een ander.
Die niet alleen voor sex met jou is. maar ook veel voor andere dingen...

Hoe oud ben je trouwens.

kom op man.

laat je niet verbruiken...!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ken wel zulke jongens. Het zou me niet verbazen als hij van chinees/Surinaamse afkomst is. Die willen vaak zeer overheersend een kind hebben. Aardige lieve jongens, maar ze zijn ook als het hen uitkomt weer snel verdwenen, jou met kind achterlatend en zonder alimentatie. Hij heeft zijn nieuwe huis zeker NIET gekocht op jullie beider naam. Dus als de relatie afloopt sta jij en jouw baby op straat en zonder een cent.
Meisje denk er rustig over na; er zijn vele lieve jongens op deze wereld, maisschien niet allemaal even charmant of bijdehand, maar als moeder en kind heb je meer aan zekerheid. Een geloofg lieve jongens nooit op hun mooie ogen of leuke praat!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ben je nou helemaal gek geworden?Een kind is een LEVEND wezen die twee ouders verdienen die al jarenlang een solide relatie hebben.Je ziet die jongen weinig en als je hem ziet hebben jullie sex.Hoe oud/jong ben je eigenlijk?Kinderen zijn geen proefkonijnen.Of je een relatie met die jongen wilt moet jezelf weten maar waag er geen onschuldig kind aan.Leuk vinden is niet genoeg.''Houden van''in lief en leed,ziekte en gezondheid.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit voelt voor mij als pure chantage. Als hij niet van je houdt als je geen kinderen wil, dan is het gewoon niet goed.

als hij een kind wil zonder moeder erbij, dan ga je fungeren als draagmoeder... maar dat moet hij dan wel uitspreken.

Als hij gewoon niet weet te communiceren, dan is het een kwestie van hem laten duidelijk maken wat hij nou precies voor je voelt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is dit ware liefde.?
Hoe goed kennen jullie elkaar.?
hebben jullie beide een kinderwens..?
Wil hij jouw op deze manier binden.?
Ga eens goed in overleg met je zelf.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
niet doen een kind verwerk je niet om relatie te krijgen met elkaar maar,maar wanneer je al heel lang relatie hebt en toekomst samen hebt straks kom je met kind alleen te zitten van man die toch weer van gedachten veranderd is want als die echt relatie met je wil en serieus met je verder gaat had die al 5 jaar geleden al gedaan heb je geen kind voor nodig, een man met zo voorstel is fout man kijk er mee uit
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing