Wat moet ik doen als vrouwen maar blijven staren naar mij terwijl ik verlegen ben?
Ik ben 18 jaar en heb al langer door dat vrouwen/meisjes naar mij kijken als ik langs loop bijv op straat of op school. Maar ik kijk dan 8 van de 10 keer naar de grond en durf gewoon niet terug oogcontact te maken.
Dit was allemaal leuk en aardig en geen probleem tot carnaval begon.
omdat ik vrij verlegen ben zit ik vaak aan de bar van de disco en probeer dan weleens oogcontact te maken met meisjes die wat gaan bestellen, dit lukt bijna altijd dus kwam ik op het narcistische idee om mijn zonnebril (was toch carnaval) op te zetten en te kijken wie er allemaal keek en hoelang.
Ik draaide me hoofd de andere kant op en keek in me ooghoeken naar de meisjes aan de bar en tot mijn grote verbazing keek élk meisje me 2 seconde aan en dan weer 5 seconde weg, dan keek ze me weer aan etc.
Zelfs meisjes die al met een jonge waren staarde me aan. Een meisje bleef zelfs 10 20 seconden naar me kijken zonder weg te kijken.
Ik hoor zelfs van vrienden: ga een meisje pakken man, en: die kijkt de hele tijd naar jou ga ernaar toe! maar ik ben gewoon héél verlegen en blijf dus gwn bij de bar.
Dit is zeker geen probleem en vindt het stiekem ook leuk dat ik zoveel aandacht krijg terwijl ik gewoon aan de bar zitten
Na dit arrogante gebrabbel is mijn vraag: Waarom staren de meiden eigenlijk? willen ze wat van mij? Ik ben heel verlegen en durf niet met ze te gaan praten, wat kan ik het beste doen? of zijn er nog tips?
Ze staren naar jou,zelfs als ze met een jongen zijn?
Tuurlijk.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.