De man van mijn vriendin vergeet heel veel hoe kan dat ?
zo vergeet hij prompt elke week de kliko buiten te zetten
vergeet hij waar hij de sleutels neerlegt en dus elke dag naar die dingen loopt te zoeken
vergeet hij de beurs van het werk mee te nemen
als de baas belt ga hier of daar nog even naar toe aan het einde van de dag... dan vergeet hij dat ,komt die op de zaak moet hij alsnog gaan waardoor hij weer laat thuis komt
vergeet hij verjaardagen, trouwdag en zo kan je nog wel een poosje doorgaan
is dit typisch voor een man om dingen te vergeten omdat een man toch anders denkt
ze is nu het boek aan het lezen; waarom mannen niet kunnen luisteren en vrouwen geen kaart kunnen lezen maar daar staat niks over vergeetachtig in alleen dat mannen en vrouwen hersenen anders denken
De kliko vergeten zou luiheid kunnen zijn. Maar dat past niet bij de rest van je verhaal.
Sommige mensen onthouden niets omdat ze het gemakkelijker vinden om het maar te vragen. "Mien, waar ligt ...", maar dat lijkt ook niet van toepassing.
Het lijkt me dat hij niet zo geinteresseerd is om dingen te onthouden. Hij kan er zelf kennelijk mee leven. Anders zou hij die vraag wel zelf stellen.
Laat jou leven er niet door bederven, zonneschijn(tje).
Je kunt je aanwennen of voortaan je sleutels meteen op te hangen in een sleutelkastje bij thuiskomst.
Maar hij zal zelf wel niet zoveel last hebben van die dingen die jij noemt, anders had hij er allang iets aan gedaan.
bij mij heet het AD(H)D en ken ook volwassen mannen die dit hebben en van alles en nog wat vergeten. zoek een antwoord op de vraag, en geen onderbouwing voor het antwoord wat men zelf heeft gevonden om welke reden dan ook. wie weet komt de vrouw van de man dan een heel stuk verder?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.