Mn vriendin vertelde me (totaal onverwachts) dat ik maar een week bij mijn ouders moest logeren, zodat zij "dingen" kon plaatsen...?
Hier heb ik mee ingstemd... en na die week ben ik ook weer "thuis" gekomen...
Ik begreep niet waarom dit ineens moest, en hield er een naar onderbuik gevoel aan over....
Totdat ik een maand later een filmpje op de comp tegen kwam, waar zij zoende (incl. tong) met een oudere jongen... Gemaakt precies op de dag waar ik vertrokken ben naar mn ouders....
De eerste 2 nachten nadat ik terug ben gekomen, werd mn vriendin 2 maal midden in de nacht gebeld, waar dezelde jongen vroeg: heb je nog behoefte aan gezeldschap.......
Voor mezelf heb ik de belissing genomen dit tot eind 2009 aan te kijken.... (we wonen ongv 6 jr samen en vanaf begin 2009 een nieuw huis gehuurd... zou ik nu vertrekken... is zij het huis zoiezo kwijt (heeft maar een uitkering) ... wat ik triest vind voor haar dochtertje van 9..)
Graag zou ik wat advies willen... want nu vertrekken vind ik naar hun toe egoistisch... terwijl het gevoel wat er was.. voor mijn gevoel in die periode helemaal is verdwenen...
Toegevoegd na 11 minuten:
Natuurlijk heb ik haar hiermee geconfronteerd....
Daar bleek ook uit dat haar dochtertje van 9 dit heeft gefilmd met haar mobieltje.....
Het enige wat zij kon zeggen was: vind het vervelend dat je dit moest zien...
Toegevoegd na 16 minuten:
Ik denk aan dat dochtertje, zij zou dat niet opdragen als rede om te blijven...
Maar bedankt voor de adviezen tot noch toe, blijkbaar denk ik te sociaal.... terwijl de keuze indd toch echt aan mezelf is...
Suc6 in ieder geval, want het zal wel een heel pijnlijk gevoel zijn.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.