Spijt van stopzetten van mijn relatie, ik mis en hou van hem, hij begrijpt niet waarom ik dit gedaan heb. En hoe kan ik dit goedmaken?
Ik heb al 4 jaar een relatie, mijn vriend vanwege zijn werk verhuisd naar het noorden, 4 dagen geleden via een sms gezegd dat ik goed nagedacht heb en stop.
Reden dat ik dat gedaan heb is voor hem onduidelijk hij kan mij niet bereiken omdat ik mijn sim kaart direct kapot heb gemaakt,reden is,bekendentegen mij in vertrouwen hebben gezegd dat hij op plekken komt en dan zegt niet tegen Linda zeggen ik wil geen slecht beeld creëren bij haar. Dat soort dingen word tegen me gezegd in vertrouwen wat mij alleen het gevoel geeft dat hij dingen verbergt, zoals drinken hij zei dat hij niet meer dronk,blowde bekendevertelde me dat hij dat zegt tegen me omdat hij bang is om me kwijt te raken.
Ik wil hem ook niet kwijt raken maar doet me meer pijn als hij het achterwege houdt
Dit soort dingen weet hij niet dat ik ervan op de hoogte ben. Ik heb meerdere keren gezegd dat ik wil dat hij eerlijk is in alles maar hij begrijpt natuurlijk niet wat ik ermee bedoel.
En dat is de reden van mij sms.Ik hoopte dat hij een manier zou bedenken om het goed te maken, zijn reactie was dat hij het heel erg vind, niet begrijpt maar mijn keuze accepteert.
Ik wil nu van jullie vragen wat kan ik het beste doen, ben gek op hem en hou zielsveel van hem.
Maar wil geen derde erbij betrekken, ben er zeker van dat hij dat ook op mij is
Maar mij niet begrijpt omdat de ruzies door mij komen doordat ik dingen hoor maar niet direct vertel wat ik hoor
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.