Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat bedoeld hij met issues met jezelf hebben?

elke keer als ik een man die ik leuk vind en niet lang ken niet vertrouw met iets en ik confronteer hem ermee dan geeft hij een grote muil en dan zeg ik dat ik hem ga laten en dan zegt hij dat ik issues met mezelf heb!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

ik snap dat je iemand die je nog niet lang kent nog niet 100% door en door vertrouwd. Maar om iemand die je net kent daarmee te confronteren is nogal beledigend. Leer iemand eerst eens goed kennen en bepaal dán of je die persoon kunt vertrouwen.
Voor de bewuste man lijkt het of je je oordeel bij voorbaat al klaar hebt: je vertrouwt hem niet.
En als je ook nog vindt dat je hém daar mee moet lastigvallen dan is er denk ik inderdaad iets mis met jou, misschien is je vertrouwen ooit hevig beschaamd maar daar kan de nieuwe vlam niets aan doen.
Of het is een kwestie van hoe de waard is vertrouwd hij zijn gasten...
Ga eens bij jezelf te rade wat er aan de hand is ipv anderen de schuld te geven van jouw wantrouwen.

Als je voordat je iemand goed kent die persoon al 'confronteert' (de woordkeuze is al beschuldigend) dan kun je zo'n reactie verwachten. Kan je een grote muil noemen maar hoe zou je zelf reageren?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hij bedoelt waarschijnlijk dat je problemen hebt met jezelf, waardoor je hem bijv niet kan vertrouwen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
doordat jij niemand vertrouwd, ligt dat 99% aanjezelf, het zit in je hoofd, je maakt jezelf gek met wellicht rare gedachtes, dat bedoelen zij er mee. en een tip: als je niemand vertrouwd terwijl je ze net ken, is dat echt niet oke, op deze manier zal je nooit aan de man komen. kijk eerst naar jezelf, wellicht ben je ergens onzeker over of heb je onverwerkte emoties. los dat eerst op voordat je gaat daten. is zowel voor jezelf als voor de betreffende persoon in kwestie fijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: