Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn partner is haar gevoelens naar mij kwijt hoe kan zij die terug krijgen,om onze relatie/huwelijk te redden?... Of hoe kan ik daar bij helpen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens bij al die antwoorden op al die vragen die hierover al gesteld zijn: Gerelateerde vragen
•Wat kan een huwelijk redden?
•Hoe kan ik onze relatie nog redden?
•gevoelens gaan over in relatie. help?
•Hoever moet je gaan om je relatie te redden?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Dat is een heel lastig punt. Dat jullie er over praten (constateer ik uit je vraag) is al een belangrijke stap op weg naar verbetering.
Wat maakte dat ze jou altijd leuk vonden heeft?
Ben jij op dat punt misschien veranderd? Heeft ze misschien in de loop van tijd een andere interesse gekregen waardoor jij, voor haar gevoel, niet meer 'de leukste/liefste' bent?
Niet dat ik een schuldgevoel wil aan praten hoor!

Ga op zoek naar dingen die jullie samen leuk vinden. Onderneem dingen en probeer even uit de sleur van alle dag te komen.
Je zou ook relatietherapie in overweging kunnen nemen. Dit voelt misschien als teken van zwakheid, maar als dit jullie een stap in de goede richting helpt, is dit het zeker waard, toch?

Een compliment van mijn kant dat je voor je relatie/huwelijk wilt gaan!!!!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je ,we doen wel dingen samen, maar ze weet niet hoe ze die gevoelens moet terug halen en wil mij geen valse hoop geven dat het nog goed kan komen ze kan het niet afdwingen die gevoelens maar zou het wel anders willen en ik ook als ik maar een marnier wist zou er alles voor over hebben. P.S. relatietherapie is al gestart.

Andere antwoorden (3)

Door met haar te praten, praten en nog eens praten. Helpt dat niet of wil ze dat niet, dan is het helaas niet voorbestemd dat jullie bij elkaar passen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voorbestemd... Je hebt teveel Disney films gekeken.
Rieneke1
12 jaar geleden
geen min van mij, maar je kan zaken ook "doodpraten".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist niet praten. Een overdaad aan contact schaadt in deze gevallen. Neem afstand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En met praten alleen krijg je geen gevoelens (terug) hoor!
Waarschijnlijk zijn jullie onmiddels vervallen in patrpnen van reageren op, en omgaan met elkaar.
Bedenk waarpm het ook al weer was waarom jullie verliefd zijn geworden op elkaar. En ga weer leuke dingen met elkaar ondernemen.
Praten zal moeilijk worden zpnder onafhankelijke derde, omdat jullie er ws al meer over gepraat hebben en vast zitten in payronen. Het is moeilijk om zelf die patronen te erkennen en herkennen. Je gaat dan een situatie uitmelken en ik denk niet dat het daar beter van wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga een tijdje uit elkaar, zodat je partner tot zich zelf kan komen en tot inzicht.
Het risico, dat ze kan ervaren,dat ze niet naar je terug verlangt, zul je op de koop toe moeten nemen.
Ik wens jullie veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: