Ik heb het gevoel van verliefdheid al 2 jaar lang hoe komt dit?
Ik zie elke dag een meisje waar ik nog steeds gevoelens voor heb (ik zie haar elke dag op school). 2 jaar geleden heb ik wat contact met haar gehad, ze zei later toen het wat persoonlijker gesprek werd dat ik haar type niet was. ik was natuurlijk teleurgesteld, maar toch wou ik weten waarom ik haar type niet was. dat kon ze niet uitleggen en ik vind dat onlogisch dus ben ik erachter aangegaan. maar naar maté ik het steeds opnieuw vroeg kreeg ze een haat/angst neiging ervan dus ging ze me meiden. toen heb ik het maar gelaten zoals het was. maar nu 2 jaar verder hebben we nog steeds geen woord tegen elkaar gezegd en ik voel nog steeds iets voor haar we kijken elkaar soms nog wel aan en ze mijd me nog steeds. mijn gevoel zegt ook dat ik haar moet haten voor zoiets zoals zij deed maar toch ik kan dat niet. (haten is voor mij ook moeilijk). ik wil graag weten waarom ik dan toch nog steeds nog iets voor haar voel terwijl ik voor mijn gevoel heel erg ben veranderd ik ook al met andere meisjes heb gehad enzovoort in die 2 jaar.