Hoe kom ik erachter of ze wel of juist helemaal geen gevoelens voor me heeft?
nou ik vind een meisje leuk vorig jaar had ik haar mee uitgevraagd maar toen liet ze het een beetje doodbloeien daarna vroeg ik het een paar maanden geleden toen zei ze nee omdat ze op vakantie moest.en toen vroeg ik of ze me wel leuk vond en toen zei ze nee. maar nu komt het punt 1 ik had het de 2de keer via sms gedaan. punt 2 ik heb mn uiterlijk ook heel veel veranderd(zie dr nu een stuk beter uit) maar nu doet ze heel anders tegen me bijv op ons laatste school feest wilde ze heel vaak met me op de foto maar dat kan ook gwn niks betekenen maar ik ben echt hopeloos verliefd op haar maar kan het als ze me heeft afgewezen dat ze me leuk vind
Toegevoegd na 39 minuten:
ik wil onze vriendschap niet kapot maken dus ik zou niet weten hoe ik het moet vragen
en ik weet niet of ik tegen andere gasten uit me klas op kan (veel jongens uit me klas vinden haar leuk omdat ze knap is maar ik vind haar leuk om haar karakter)
Toegevoegd na 1 dag:
nou ik heb vandaag een paar keer dr vast gepakt en ze schrok er niet van af of trok weg dus dat lijkt me een goed teken
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.