Wat zal jij doen?
Ik heb net een relatie gehad van wel geteld bijna 4 maanden... Laatste 1,5 maand was bagger, we waren beide niet meer gelukkig en toch probeerden we het tot 3 x toe weer. Nu heb ik de laatste keer toch maar echt er een punt achter gezet en de sleutel in geleverd en het contact verbroken.
Nu heb ik al 2,5 jaar lang contact via msn sms etc etc met een jongen uit Breda (woon zelf in Groningen) en we zijn "stiekem" eigenlijk al 2 jaar best gek op elkaar... Nu heb ik dit weekend gevraagd of hij langs kwam (het was immers toch uit met mn "vriend") en hij kwam langs... Het voelde zo vertrouwd en raar alsof we al eeuwig bij elkaar waren en hoorden... Voor de buiten wereld lijk ik nu misschien wel een "slet" of ga ik heel erg snel... maar voor ons... wij wachten al 2,5 jaar op elkaar...
Hij woont dus 2.5 tot 3 uur rijden hiervandaan... Maar zoals het voelt is het toch "meant to be" dat we na die jaren toch nog bij elkaar komen... en dan maakt afstand niks uit toch? Ik ben in ieder geval na 2,5 jaar nog steeds gek op hem... terwijl we tussen door wel relaties gehad hebben... maar dat is niks geworden en bleven wij wel contact houden...
Wat is jullie mening hier over?
Toegevoegd na 1 uur:
Wow... wat een lieve antwoorden allemaal :-D
Wou alleen dat degenen die dichtbij staan zoals me ouders en vriendinnen dat ook zo makkelijk zagen...
Maar zoals hij en ik al hebben gezegd tegen elkaar... zodra iedereen ziet hoe gelukkig wij zijn accepteren ze het wel :-D
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.