Geheime "relatie"?
Via een internetgame kwam ik geheel toevallig in contact met een wat oudere vrouw. Na weken over onschuldige dingen te hebben gechat werd het chatten ineens wederzijds intiemer. Zij gaf aan een man te hebben en ik heb zelf ook een relatie met een vriendin. Onze chats gaan nu toch behoorlijk ver......Zowel zij, als ik hebben hier toch behoorlijke fantasiën en verlangens over. Ik heb zeker niet de intentie om "vreemd" te doen gaan of om mijn vriendin te bedonderen. Wat vinden jullie, is dit een foute manier van spanning opzoeken en moet ik dit doen beéindigen?
Toegevoegd na 6 dagen:
Bedankt voor jullie eerlijke reacties! Uit al jullie antwoorden heb ik uiteindelijk de goede dingen eruit gehaald. Heb het kunnen verklaren aan partner dat ik per toeval in een chat-avontuur was beland en dat ik het nu toch te ver vond gaan. Ook benadrukt dat ik haar (m'n partner) toch niet zou kunnen besodemieteren met zo'n avontuur achter de rug! Uiteindelijk konden we samen er over lachen en vond ze het erg eerlijk en fijn dat ik toch erzelf mee aankwam. Tegen de vrouw in kwestie aangegeven dat dit toch zo niet verder kon doorgaan! Ze reageerde teleurgesteld maar kon wél begrijpen dat andersom voor haar het ook niet zo geweldig zou zijn!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.