Wat moet ik doen als hij beweert dat we niks hebben maar toch iedere dag terug komt?
Ik heb al een paar maanden een vriend en ben nu al 4,5 maanden zwanger. In het begin wilde hij dit niet en dwong mij tot abortus, maar ik koos hier niet voor. Uit eindelijk is hij bijgedraaid en heeft het geaccepteerd en vertelde dat het hem spijt dat hij zich zo heeft gedragen. Hij begon ook steeds vaker op internet te zoeken naar zijn ex, ik vroeg hem waarom hij dit doet en hij zei dat het mijn schuld is dat hij nu aan haar denkt, omdat zij een echte vrouw is en in alle opzichte beter is dan mij. Hij beweert dat ik hem als een hond behandel, ik zou niet weten hoe. Ik weet alleen dat ik heel snel boos word en daarna ook wel excuses aanbied. Verder zegt hij dat hij nooit wat gehad heeft met mij en dat hij mij nog lager vind dan een hoer. HIj zegt ook dat hij al 2 keer naar de hoeren is geweest omdat hij zegt dat ik nooit met hem naar bed wil. Dat ik niet met hem naar bed wil is omdat hij altijd binnen 1 minuut klaar is. 7 van de 10 keer geef ik hem zijn zin. Ik kon niet geloven dat hij is vreemdgegaan en mij uitscheld voor hoer. Iedere dag zegt hij zulke dingen tegen mij en hij komt ook iedere dag terug naar mij. Hij vroeg of ik kennis met zijn ouders wil maken, ik zei nee want ik dacht waarom zou ik als je mij een slet, hoer en alles wat slecht is vind?! Ik hou ondanks alles heeel veel van hem en ik wil hem absoluut niet kwijt, ik weet niet eens meer wat ik moet doen! Maar doet wel lief als hij er is en soms ook nie
Dat zullen jullie toch samen moeten doen.
Absoluut NIET met zo'n man.
@gast86351: ik wens je veel wijsheid en kracht. Als deze zich echt zo gedraagt als jij zegt dan verdient hij geen plek in jouw leven. Zorg goed voor jezelf en je kindje, dat moet prioriteit hebben.
een vriendin van mij zat in een bijna dezelfde situatie (gelukkig was zij niet zwanger) en ze zei oo dat ze zo gek op hem was, maar als ze achteraf terugkijkt was het de aandacht van in het begin en de droom waar ze op hoopte....
ik hoop dat als jij je stukje nog eens terugleest je hetzelfde ziet als zij. het is jammer voor een kind als ie niet beiden ouders bij elkaar heeft, natuurlijk, maar een slechte voorbeeldrelatie (understatement in dit geval) kan funest zijn voor al zijn relaties (in de meest brede zin van het woord) de rest van zijn leven....... ik hoop dat je hier wat aan hebt.
iedereen verdient beter, ook jij!!!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.