Zijn gevoelens altijd betrouwbaar?
Ik vraag me af of je gevoelens van binnenuit altijd betrouwbaar zijn. Ik bedoel, ik wist zelf al toen ik mijn vriend net leerde kennen dat ik met deze jongen oud wil worden. Het voelt alsof dat ook allemaal echt gaat gebeuren en het vertrouwen in elkaar is dan ook steeds sterker en sterker geworden. Nu vraag ik me dus af of je vanaf het begin wel zeker kan zijn over je gevoelens.. is het niet raar dat ik dit vanaf het begin al voelde en dat het vanaf het begin al gelijk heel vertrouwd was? Ik kan ook nog steeds niet uitleggen waarom ik van hem hou. Alleen wel wat eigenschappen maar het is het gevoel van alles totaal. Met hem heb ik een toekomst met hem ben ik samen één. Ik vraag me af dus of je vanaf het begin hier wel op kan vertrouwen, als het zo voelt is het toch goed.
Toch zijn er namelijk genoeg mensen die dit ook roepen en bij wie het toch overgaat.. vandaar dat ik deze vraag stel. Bijmij voelt dat echt niet zo. Voelde het bij die mensen dan toch iets anders? Ik snap er geen hout van..=p . Ik ben niet bang maar vind het een raar idee dat, dat misschien ook wel ooit kan gebeuren. Niet dat ik het zo voel en ervaar maar vraag het mij toch af wat het verschil in mijn gevoel is en die van de ander.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.