Met vriendin beetje gepraat over haar relatie, nu weet ik niet meer wat ik moet? (zie ook vorige vraag)
In mijn vorige vraag heb ik de situatie uitgelegd en daar is verder niet veel aan toe te voegen. Heb jullie tips opgevolgd en ben eens gaan informeren of haar relatie wel helemaal goed zit.
Haar relatie zit wel helemaal goed zegt ze, enig probleem zijn de ouders van degene waar ze een relatie mee heeft. Die zijn volgens haar iets te bedrukkend. Heb haar gelijk gezegd dat ze op moet passen dat dat niet teveel druk op de relatie gaat leggen, maar dat ik blij ben dat ze verder gelukkig is in de relatie.
Wel viel het me gisteren op dat ze weer steeds dichter naar me toe kwam. Er waren tijdens het feest van gister te weinig stoelen en toen kwam ze uit zichzelf bij mij op schoot zitten. Ze heeft ook een paar keer met haar gezicht dicht bij dat van mij gestaan/gezeten en me diep aangekeken.
Nogmaals, ik wil de relatie absoluut niet slopen. Het is een leuke meid, maar daar wil ik het voor mij gewoon bij laten.
Wat moet ik nu doen, nu ik weet dat de ouders van haar vriend te bedrukkend zijn in hun relatie en zij zo blijft doen in mijn richting??
misschien doet ze het onbewust of vindt ze idd dat dit soort dingen niets hoeft te betekenen)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.