Wat moet ik doen tegen mijn negatieve gevoelens?
Mijn vriend en ik hebben veel meegemaakt in een korte tijd. Als hij bij me is, dan voel ik me zo rustig en voel ik me zo vertrouwd en dan hebben we een hele leuke tijd samen. Maar zodra hij weg is, dan gaan de alarm bellen rinkelen. dan voel ik me onzeker en voel ik me zo down. ik ben bang dat hij me zou verlaten, maar er is volgens hem geen reden om mij te verlaten, behalve het feit dat ik hem zou controleren of hem niet zou vertrouwen of hem negatieve smsjes zou sturen. Wat ik doe als ik bijvoorbeeld een lange tijd niets hoor van hem. Ik wil hem niet kwijt, want ik ben dol op hem. Maar wat kan ik hier tegen doen?? Straks raak ik hem nog echt kwijt ook!
Toegevoegd na 2 minuten:
Ook als hij met een andere vrouw gaat praten, dan word ik jaloers. Maar als ik hem niet heb en diezelfde vrouw zou tegen komen, dan raakt ze mij niet. Ik word gek van die gevoelens, slaap er slecht door, wat kan ik nu nog doen?
Toegevoegd na 34 minuten:
We spreken elkaar best vaak, maar voor hem is het ook frustrerend dat ik zoveel aandacht wil. dat door mijn onzekerheid komt en angst dat ik verlaten wordt.
Dan zit hij bijv. in de trein, voel ik me niet lekker en stuur ik hem veel smsjes, dan wordt hij geirriteerd omdat ik na een lange tijd niets horen, best gemene en hatelijke berichten kan sturen. Met ik zal je cadeaus wel naar je ma brengen of ben je dood ofzo? .. alleen het erge is dat ik het echt niet zo bedoel, maar dat ik een reactie van hem wil uitlokken.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.