Mijn moeder wil alle feestdagen met ons vieren maar wij willen wel eens wat anders. Maar zij wil verder helemaal niets, wie heeft een goede oplossing?
Mijn moeder wil niet binnen blijven, wil alleen drukte, winkelen verder niets.... HELP
Toegevoegd na 2 uur:
Ik ben enig kind, heb een relatie en woon niet in de buurt van mijn moeder maar aan de ander kant van het land.
We vieren samen met haar en nog wat familie 1e kerstdag. Ik heb haar allerlei voorstellen gedaan die ik ook wil regelen zodat ze niet alleen zit, maar zij wil helemaal niets.
Toegevoegd na 2 uur:
Mijn moeder is sindsg twee jaat alleenstaand (na een huwelijk waarbij zij het leven van mijn vader heeft zuur gemaakt) en het lijkt alsof ze dat nu bij mij wil proberen. Ze denkt alleen aan haar zelf en aan niemand anders. Ze heeft nog een zus, ze zou een reis kunnen doen met haar of naar andere familie of vrienden kunnen gaan maar dat wil ze niet. Ik laat mijn moeder alleen zitten namelijk dat is alles wat er uit komt...
Toegevoegd na 2 uur:
Vriendinnen heeft ze niet want na een tijdje wordt iedereen haar zat want ze heeft op iedereen altijd wat aan te merken en levert commentaar op alles.
en dan ook nog gedwongen. maar is het niet een keer tijd dat ze inziet dat ze dit ook aan zichzelf te danken heeft? nu maakt ze van HAAR probleem dat van JOUW. (zijn er geen voordelige reisjes die je haar cadeau kan doen? bij ons vallen er rond de feestdagen weleens folders in de bus. bootreisjes geheel verzorgd, of verzorgde busreisjes naar de kerstmarkt in duitsland enzo?) heb je uberhaupt weleens aangegeven dat je ook wat feestdagen met je EIGEN gezin door wil brengen, en dat ze ná of voor de feestdagen welkom is?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.