Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (13)

Door duidelijk te maken, op wat voor manier dan ook, dat je niet makkelijk te "krijgen" bent!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee niet kort af doen, dan speel je gewoon een onaardig persoon. Maar wees niet te close met iemand en houdt afstand. Ook als die ander toenadering zoekt, doe jij een stapje terug. Dat is hard to get spelen, maar ik geef geen garantie voor succes. Iedere situatie vraagt namelijk een andere aanpak, het is pas knap als je de juiste kunt kiezen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
nee Hard to Get is dat de ander veel moeite moet doen om jouw interesse te wekken.

Het heeft helemaal niets te maken met onaardig zijn, of negativiteit.
bv als iemand jou een drankje geeft. doen alsof het niets bijzonders is. als iemand zich uitslooft niet kijken en verder gaan waar je mee bezig was.

af en toe moet je, diegene wel de impressie geven dat je het allemaal waardeert , ander verliest die persoon interesse.
een klein kusje op de wang, of een knipoog.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Letterlijk: moeilijk te krijgen.
Als zij met jou wil afspreken zeg je dat je nooit kan. Als zij naar jou kijkt en lacht, kijk je weg alsof het niets is.
Als zij met je wil praten, doe je niet per se onaardig maar hou je het kort en ga je weer weg.

Belangrijk is dat je vooral niet laat zien dat je haar leuk vindt. Zo wordt je interessant voor haar.
Dit kan ook averechts lopen, als zij het gevoel krijgt dat jij haar helemaal niet leuk vindt. Dus speel ook niet te hard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar zeg ik dat je geen interesse hebt? Je moet juist doen alsof je minder interesse hebt en niet als een hondje achter haar aan lopen...
Nee niet kort af doen.

De term hard to get is laten merken dat je hem/haar leuk vindt maar dat je jezelf niet volledig geeft hij of zij gaat moeite moeten doen.

Je hangt met andere woorden niet af van zijn haar reactie je zoekt die persoon zijn aandacht goedkeuring niet.

Je speelt het spelletje mee maar je geeft jezelf volledig niet.

ZIe jet als een kat ide achter een balletje wol aanzit jij gooit het naar hem mar hij zal het nooit krijgen alleen op het laatste.

De grote misvatting wat andere zeiden is: Je laat wel degelijk merken dat je hem of haar leuk vindt maar je geeft jezelf niet volledig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met "hard to get" laat je eigenlijk "the bitch" in je zien. Met kortaf heeft het niet veel te maken maar wel met negativiteit. Op alles wat iemand doet of zegt een negatief oordeel geven waarmee je edn ander flink kan kwetsen. Mijn advies, blijf gewoon jezelf dan heb je ook vrienden die jou nemen zoals je bent. Door je anders voor te doen kennen je vrienden (die je dan weinig hebt) jouw echte kant niet en als zich er een situatie voordoet waarbij je emotionele kant toch boven water komt en je vrienden je ontmaskeren kun je ze ineens kwijt zijn, niet omdat blijkt dat je geen bitch meer bent maar omdat ze zich door jou bedrogen voelen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hard to get is eigenlijk een beetje met iemand zijn voeten spelen, tenzij je hem of haar echt wil.
Je moet die persoon iedere keer afwijzen en daarna terug verleiden, anders gaat die niet meer willen meespelen, maar daar heb je toch veel charisma voor nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De 'hard-to-get methode werkt enigszins als je het goed speelt. Kortaf doen stoot eerder af dan dat het jou interessant maakt ,om meer van te willen weten dus.
Door jezelf een beetje gereserveerd op te stellen, blijft er wat te raden. de ander gaat over je nadenken en wordt steeds geïnteresseerder in jou. Ik denk echter dat het op lange termijn niet werkt om dit constant vol te houden.
Je moet dus gedoseerd steeds iets meer prijsgeven, anders geven ze het op.
Er zit wel een risico in. Als je iemand nooit laat weten dat je diegene leuk vindt is de kans op een date kleiner.
De ander weet nl niet wat hij met je aan moet en wordt mogelijk onzeker. Een gezellig praatje blijft dan ook eerder uit. Ook kan het zijn dat de ander verlegen is en als jij dan hard-to-get speelt, wordt de onzekerheid van die ander alleen vergroot en zal hij afhaken.
Als je zo iemand juist het gevoel geeft bijzonder te zijn, stijgt het zelfvertrouwen en durft hij je eerder mee uit te vragen. Iedereen houdt van belangstelling, waardering en complimentjes. Dit werkt vaak beter dan de hard-to-get methode.
Je kan er ook voor kiezen het anders aan te pakken.
Pas dan op dat je niet doorslaat en je geheime liefde overlaadt met aandacht en te veel te snel wilt.
Wees in het begin een beetje mysterieus en laat langzaam merken dat je die persoon leuk vindt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
WHAT? spelen... doen alsof dus?
geen idee, maar weet wel een andere manier.

gewoon zijn wie je bent en laat blijken dat je niet een naief type bent over 1 nacht ijs gaat.
en ook nog over 1, of 2, 12 of.....22.... net wat jij wil.

je hoeft echt niet de bitch of de onbereikbare uit te hangen als jij het signaal wil geven dat jij serieuzer over relaties denkt.
dat doen 'alsof' is juist opvallend als iemand
zo *humum* 'onopvallend' maar ondertussen enorm geforceerd 'hard to get' speelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk vind ik dat je niet speelt in een relatie. Je hebt het tenslotte over mensen.
Als je een eerlijke relatie wilt, ben je dus gewoon jezelf. Wat onverlet laat, dat je best een beetje afwachtend moet zijn; maar dat kan ook lief. Mannen houden echt niet van bitches! Maar wie in afspraak 3 over samenwonen begint, schrikt een man gegarandeerd af. Laat dus gewoon het initiatief een beetje bij hem.
Wél mag/moet je terughoudend zijn, zeker als het gaat om sex. Laat niet alles meteen maar toe. Zorg dat je zeker weet dat je gek op hem bent, en dat je zeker weet dat hij het ook echt met je meent, voordat je een 'honk' verder gaat. Zeg altijd een keer 'nee, nu nog niet'. Als je meteen de eerste week in bed duikt, is de kans groot dat het niks wordt. Mannen houden niet van een tè gemakkelijke prooi.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees fake zoals veel mensen in veel films, series etc., doe alsof je bezet bent en maar heel moeilijk tijd vrij kan maken voor haar en het dan toch even doet, maar natuurlijk niet te lang.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mannen vinden/zeggen dat ze mij moeilijk kunnen krijgen. Dat ik daarom erg interessant ben...hmmm (dus nu spreekt de expert haha)

Ik speel geen spelletjes met mensen. En ik laat mensen ook niet met mij spelen en ik denk dat je juist dat laatste duidelijk moet maken.
Je moet je fatsoenlijk en vriendelijk opstellen naar mensen maar als JIJ de indruk hebt dat mensen een spelletje met je spelen dan laat je mensen merken dat je daar niet van gediend bent door afstand te nemen. Mannen die denken dat ze je zo kunnen krijgen laat je gewoon in hun sop gaarkoken. Ik denk toch wel dat je de goede tussen de slechte uit kan halen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Hard te get" speel je niet. Dat ben je of dat ben je niet.
Als je het bent, gaat het vanzelf. Meestal zijn vrouwen die "hard to get" zijn niet gemakkelijk in bed te krijgen.

Als je het niet bent, is het slechts een spel omdat je denkt interessant te zijn voor het andere geslacht.
En hoe lang houd je dat vol?
Maar je kunt het proberen: flirt en wijs vervolgens af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: