Hoe maak ik de beste keus voor mijzelf en mijn leven i.v.m. mijn relatie?
Ik heb een relatie van 4 jaar, en gewoon serieus, ik ben 26 jaar. In het begin was het allemaal op en top, alleen de laatste tijd is het bijna een sleur, en is die vonk er niet meer.
Wat het echter nog moeilijker maakt is dat ik een ander meisje ben tegen gekomen, en ik heb zo n affectie naar haar toe, dat ik gewoon nu met zo n zwaar gevoel in mijn maag zit. Als ik met haar praat voel ik me goed en lijkt het toch dat ze mij iets biedt wat ik mis. Alleen wil me niet gek laten maken, maar toch gaat mijn gedachte veelal naar haar toe. Ik vind dit niet fijn voor mijn vriendin want ik belazer haar niet, en heb ook met het andere meisje over gehad dat het misschien niet slim is omdat we niet weten waar het op uitkomt, beetje alsware uit voorzorg.
Ik wil ook niet vreemd gaan en dat doe ik ook niet, maar weet ook niet of dit iets tijdelijks is, maar het gevoel daarentegen is wel echt sterk wat ik niet vaak heb.. Maar hoe maak ik nu voor mezelf de beste keuze, en zou het niet weten hoe ik dit gevoel van mij aan mijn vriendin duidelijk kan maken zonder ruzie te krijgen, terwijl ik wel eerlijk wil zijn.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.