hoe kan ik op mezelf wonen?
lieven mensen. ik ben een meisje van 16 die werkt 4 keer in de week bij de van haren. en in de avond bij een restaurant. ik heb nooit een goede band met mijn ouders gehad. ik heb 2 broertjes die moeilijk opvoedbaar zijn dus daar gaat veel aandacht naar toe. en naar mij bijna niks. we lopen al met het hele gezin bij jeugdzorg maar dat is nu afgelopen. ik heb altijd ruzie met mijn ouders. ze houden me alleen maar thuis want ik moet dit ik moet dat. omdat hun zich bezig kunen houden met mijn broertjes. ik doe het goed op school heb leuk werk dus ben geen moeilijk kind. maar wie wilt er nou niet een keer naar vriendinnen toe? nou van mijn ouders mag dat niet. ik moet maar thuis blijven. nou ik het dat ik een weekje bij een vriendin heb geslapen en daar helemaal tot rust ben gekomen. daar moet ik ook gwn alles doen de was afwassen en alles. geen problemen mee hartstikke leuk.
maar thuis kom ik tog heel veel te kort. hoe kan ik hieruit komen? ik wil graag op mezelf wonen maar daar heb ik het geld nog niet voor. begeleidend wonen? kan iemand mij helpen?
xx anuschka
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.