Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet ik doen? Nukkig afscheid genomen van m'n vriendin die ik maar 1 keer in de week zie! Voel me rot, wat of hoe moet ik doen?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
853

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Aan je vragen te zien ben je toch best onzeker. Als het een echte vriendin is weet ze dat je het niet zo bedoeld! Waarschijnlijk heeft die vriendin het niet eens door gehad. ;) Wat mij altijd helpt is het verplaatsen in diegene en te denken wat jij zou denken. Dat helpt mij in de meest onzekere momenten. Ik hoop dat je hiet wat aan hebt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haar opbellen en zeggen dat je je er rot over voelt. Wees er gewoon eerlijk over.

Als zij zegt dat ze het niet eens gemerkt heeft, prima, maar jij voelt je dan toch beter dat het uit de wereld is en je er niet meer mee zit.

Heeft ze het wel gemerkt, dan kun je het erover hebben en eerlijk zeggen dat je er rot over voelt.

Gewoon open zijn over die dingen, anders gaat het in je hoofd een heel eigen leven aannemen en wordt het misschien 20 keer erger dan het nu is.

Dus, aanpakken zulke dingen, niet mee rondlopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opbellen, of de mooiste liefdesbrief van je leven schrijven, waarin je haar uitlegt waarom je zo nukkig was, en daarna vooral vertelt hoe belangrijk ze voor je is, in alle aspecten.
Zo'n brief kan ze bij zich dragen voor alle eventueel minder goed gelukte momenten : een soort pleistertje voor nu en later.

Als je inspiratie zoekt : lees eens 'Voor een dag van morgen', van Hans Andreus : een (vind ik) heel mooi gedicht voor zulke situaties!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding