Ik ben boos op mijzelf, wat doe ik aan dat gevoel?
Ik heb thuis een aantal problemen,ik voel me doodongelukkig en ga liever naar school dan dat ik thuis kom.Ik word gechanteerd,gekleineerd en mij word het gevoel gegeven dat ik de slechtste dochter ever ben.Maar ook op school,ik word af en toe gepest,heb mot met mijn vriendinnen.Thuis maak ik veel huiswerk 6 a 7 uren per dag,50 uren in een week.Omdat ik gedwongen word om te doen en ik doe het uit ellende.Afgelopen woensdag kreeg ik een aanval op school,vanwege alles,ik knapte.Viel op de grond neer,sinds toen voel ik me net een tijdbom en ben kapot,net een vergiet.Toen ben ik naar mijn mentor en alles geweest maar niemand kreeg iets uit me,ik liet niets los(wou het vertellen maar kon het nietToen ben ik naar mijn vertrouwenspersoon geweest en die heeft mij weer goed gekregen,een beetje.Sinds woensdag ben ik bang voor mijn aanvallen en niemand weet wat ze er mee aan moeten.Behalve mijn beste docente.Graag wil ik nog een keer met haar praten omdat ik me doodongelukkig voel en zij weer een beetje op de been krijgt.Ze geeft me dan weer een gevoel dat ik nog besta.(nu)Ook als ik bij haar sta om het te vragen klap ik dicht en durf ik niet meer.Daardoor word ik mega boos op mijzelf omdat ik me dan nog erger ga voelen.En graag met haar wil praten om me weer beter te gaan voelen.
Wat kan ik doen als ik weer een aanval krijg, hoe omgaan met mij?Hoe kan ik dan toch tegen mijn vertrouwenspersoon zeggen dat ik een gesprek wil en dat het absoluut niet goed gaat?
Moeilijk
Toegevoegd na 12 minuten:
geen arts
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.