Vriendin vertelt best veel over haar vriend, niet alles is positief. Hoe moet ik hier mee omgaan?
Sinds een goede week kan ik echt goed opschieten met een meisje van mijn werk (ik ben een jongen). Laatst zat ze er helemaal doorheen en toen heb ik haar geholpen. Tijdens het gesprek zei ze dat ze wilde dat haar vriend ook zulke dingen zei.
Een dag daarna kon ik er echt privé spreken, toen heb ik gevraagd wat ze hiermee bedoelde. Ze zei dat hij altijd wel meedacht enzo, maar dat hij dan gewoon weer verder ging op het oude pad en dus niets deed aan een eventuele vervelende situatie. Daar had ze het soms echt moeilijk mee zei ze.
Nu gisteren kwam haar vriend haar ophalen en ze was teleurgesteld dat hij weer flink gezopen had. Ook dat verteld ze tegen mij.
Aan de andere kant zegt ze wel dat ze hem heel leuk vindt en geen ander zou willen. Hoe kan ik het beste reageren op dit soort gesprekken? Wil namelijk absoluut niet gaan zitten stoken.
Ik zou als ik jou was niet al te veel gaan hopen dat ze het met hem uit gaat maken.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.