Hoe zeg je tegen de familie van je vriend dat je niet meer met hem verder wil?
Er zijn 2 dingen waar ik echt kwaad om ben: 1) Mijn vriend heeft na een lange tijd weer ingelogd op een datingsite. Zijn intentie om weer in te loggen was dat hij wilde controleren of zijn profiel was verwijderd. Hij kreeg een tijd terug een bericht dat zijn profiel verwijderd zou worden en vond dat dat geen kwaad kon en 2) een meisje waarmee mijn vriend al 4 jaar MSN't, maar nog nooit gezien heeft, heeft hem na 5 mndn. weer gesmst hoe het met hem ging, terwijl ik in bijzijn van mijn vriend haar 06 had gewist. Zij verbraken hun contact vanwege een ruzie. Ik heb een tijdje met haar gemaild en alles klopte wat mijn vriend mij over haar vertelde. Wat een aandachtshoer! (zoals mijn vriend haar noemt). En tegen mij zei ze dat ze klaar was met mijn vriend.
Nu mijn vriend weet hoe ik er over denk, beweert hij dat ik iets zoek om de relatie te verbreken. Hij is zo narcistisch. Ook is hij niet happy met zichzelf, want hij heeft te vaak geopperd dat hij het leven shit vindt (hij had allang getrouwd willen zijn en kids willen hebben (en ik studeer nog). Dan loopt hij nog bij een waardeloze psycholoog. Als ik over zijn sessies hoor en zie dat hij niks is verandert in die 3 jr *Zucht* Maar van mij neemt hij niet aan dat hij beter naar een psychotherapeut kan gaan. Ik heb totaal geen invloed op hem, lijkt wel. Maar wel als ik met zijn fam. praat. Daarom vroeg ik mij af WAT ik tegen hen kan zeggen (zie mijn vraag). Ik zie ze nl. op 1 okt. Of is mailen beter? Wie helpt mij? :(
waarom word je boos als hij gesmst word? daar kan hij toch niks aan doen?, en is het erg dat hij smst dan?
volgens mij heb je niet veel vertrouwen in hem?
Pocahontas: hij laat zich niet veranderen, zo zijn de meeste mannen. Als hij niet goed genoeg is voor jou zoals hij is, dan is het tijd om afscheid te nemen, niet om hem slinks en krom via zijn familie proberen te beïnvloeden.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.