Beste GV'ers: ik wil zo netjes mogelijk vragen aan de ouders van me vriendinnetje of ik mag blijven slapen vannacht.Wat is de beste manier?zie uitleg:
Hallo,beste mensen:
ik ga zodalijk naar me vriendinnetje en omdat k anders op de fiets terug moet in t donker om zo 2 uur s nachts wil ik zo graag blijven slapen.
Maar dr is héél veel gebeurt ( ik wil t niet in details meer uitleggen) en ik durf eig. niet echt goed te vragen of ik kan/mag blijven slapen.
Dr zijn nog maar te kort geleden bepaalde heftige zaken besproken,k?
En dus is t allemaal wat gevoelig enzo..
Maar wat is nou de beste methode om aan haar vader en moeder te vragen of ik kan blijven slapen?
Kan ik dan gewoon zeggen dat t een beetje link is om in t holst van de nacht terug te fietsen (moet een fietstunneltje door onder de autoweg naar huis toe= een beetje creepy weet je?) ?
Toegevoegd na 23 minuten:
ok,klaat trouwens deze vraag gewoon ff staan ---ook al moet ik zo weg--- want zitten misschien nog hele nuttige tips enzo voor n volgende keer bij (hoop ik)..
alvast megabedankt allemaal...;-D
Dennis
http://www.goeievraag.nl/vraag/manier-diplomatiek-mogelijk-ouders-zwangergeraakt.232486
Ik kan me dan wel voorstellen dt ze het misschien een probleem vinden. Maar als alles is uitgepraat en je niet direct weer bij hara gaat slapen denk ik niet dat ze er problemen mee hebben, maar ja, ik ken ze ook niet
Dus ik weet ook niet hoe ze zullen reageren
ja dat klopt precies weet je!
hélemaal gelijk heb je drin.
en ze is nou toch al zwanger dus wat maakt het dan eig. nog logisch gedacht nog uit?
en kwil haar inderdaad écht niet kwijt want khoud ontzaglijk veel van dr.
hardtikke bedankt voor je lieve reactie...;-)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.