Wat is het dat ik al 3 jaar lang mannen op me af krijg en het blijken altijd 'foute' mannen? Ik stel heel duidelijk grenzen en toch proberen ze het!
Enorm frustrerend is het om keer op keer te ervaren dat mannen denken/proberen mij het bed in te krijgen. Ik ben erg direct in de communicatie en ik geef ook aan dat ze dat niet hoeven te verwachten. Dan besteden ze dagen, weken, maanden en soms jaren aandacht aan me...tot het moment er is en dan zijn ze verdwenen. Jagerinstinct begrijp ik. Maar ik wil eigenlijk me eens schuldig maken aan zelfreflectie en blijf maar denken hoe ik het anders moet gaan doen en waar wellicht in mijn doen en laten iets moet veranderen. Mijn uiterlijk is een uiterlijk dat niet verkeerd is. Ben ook niet onzeker daarover maar begin erg onzeker te worden over mijn innerlijk. Zakelijk gaat het me altijd goed voor de wind om waarschijnlijk dezelfde eigenschappen als dat ik privé pech op pech heb. Nu heb ik al de gedachte gehad dat ik mijn uiterlijk te veel inzet onbewust en dat dat eigenlijk tegen me werkt. Maar wie kan hier ook eens objectief naar kijken?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.