Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn moeder wilt weten hoe het tegenwoordig gaat als je verkering hebt?

Ja, ze zit naast me en ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. Ze snapt er helemaal niks van.
Ik ben 11 jaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet veel anders dan vroeger lijkt me?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat wil ik als moeder ook wel eens weten, mijn zoon (16) heeft naar eigen zeggen geen verkering, noemt haar niet ´zijn vriendin´ maar we hebben wel iets met elkaar......
Het is geen verkering, niet zijn vriendin omdat hij dát net teveel van het goede vind, hij wil zich niet binden en zij blijkbaar ook niet, dus je hebt wat, maar ook weer niet........:)
Vrijblijvende verkering, of een scharreltje, maar ja die laatste duren meestal geen half jaar......misschien moet er een nieuw woord voor verzonnen worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoenvriendin? Het is misschien niet leuk om te horen dat je zoon zich daar mee bezig houdt (voor elke ouder is dat een ramp :P), maar je hebt altijd mensen die gewoon voor de leuk bij elkaar zijn en verder niet willen binden. De jeugd van tegenwoordig... :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoenvriendin , die vind ik leuk, oo en hij zoent en misschien wel maar, dat lijkt me heel gezond, heb ik geen moeite mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scharreltje? Nee, bah
Dan liever vriendinnetje.
Annswers
13 jaar geleden
Leuke en lieve vraag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar JOUW definitie van ;'verkering', Bubblegum.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik ben 13 en ik zie het ongeveer zo; op de basisschool hebben de meeste 'verkering' zonder inhoud zegmaar, in groep acht krijgen er opeens veel verkering om stoer te zijn maar weer zonder inhoud, & op de middelbare word het steeds serieuser.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Vooral met een leeftijd van 11 jaar is er niet veel aan de hand. Verkering is dan nog geen groot woord, ze zijn er nog niet echt mee bezig en meestal weten kinderen niet wat het inhoud. Als ze echt verliefd zijn kussen ze elkaar misschien, maar verder niet omdat ze er nog geen verstand van hebben, en er is toch niks met verliefd zijn, u hoeft u niet druk te maken :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even een beetje duidelijker zijn, want als het hier gaat om verkering van de moeder geven we andere antwoorden dan als het gaat om verkering van een 11-jarige :-)
Als het om de moeder gaat: nog nèt zo als vroeger. Er is niks veranderd, hooguit sommige woorden. Maar die woorden kent de 11-jarige dan wel weer....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak gewoon een beetje chillen met elkaar mischien iets leuks doen maar dan wel met een groepje tjaa en als je heel verliefd ben dan zoenen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: