Ik ben 4,5 jaar lang voor de gek gehouden en achterbaks verlaten.Lees svp mijn onderstaande uitleg. Hebben jullie ervaring en of advies voor mij?
Na 4,5 jaar een relatie te hebben gehad ben ik achter mijn rug om uit het niets verlaten door mijn ex die ook bij mij inwoonde.
Ik kan mij geen enkele reden bedenken wat er mis is of was, want ik heb altijd alles voor haar overgehad en we gingen ook veel leuke dingen doen. Begin dit jaar vertelde ze me nog eens duidelijk dat ze mij nooit zal willen verlaten dat was in januari en in maart werd mij kort verteld in een haastig gesprek dat het over is zonder enige uitleg (lijkt mij dat ik dat wel zou verdienen) Ik kwam er zelfs achter toen het al een paar weken verder was doormiddel van een brief dat ze had laten liggen in huis dat ze al in februari haar adresgegevens had gewijzigd naar haar moeders adres.
We hebben in de tijd erna een paar keer afgesproken. En daarbij vroeg ze ook of ik het tussen ons wilde laten dit alles en niet met gezamelijke vrienden te gaan praten over deze situatie. Dat respecteerde ik, maar vlak daarna werd ik genegeerd door iedereen. ze heeft blijkbaar verhalen (leugens) verspreid tegen iedereen zodat zij het lieve kleine meisje blijft in hun ogen. Ik ben ook tot 2 keer toe bedreigd 1x door een zogenaamde vriend en later via hyves door iemand die ik niet eens ken. Ik heb helemaal niemand bedreigd in deze situatie. Het enige wat ik "fout" heb gedaan is doordat ik zo van slag ben (verdriet,gemis,onbegrip,vragen) dat ik veel gesmst en gebeld heb.
Er zijn nog meer voorbeelden die ik kan voorleggen hier, maar ik krijg het niet binnen de 1500 tekens
:(
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.