Hoe mijn moeder netjes aan te spreken nadat ze denkt dat ze iets goeds doet voor mij maar dat helemaal niet goed is?
Het klinkt inderdaad wat raar de vraag zoals hij hierboven staat maar misschien kan ik het hiermee wat verduidelijken.
Ik heb een redelijk kleine kamer en laten we zeggen dat de inrichting van die kamer echt mijn droominrichting was. Oftewel, helemaal te gek!
Nu heeft zij de hele kamer verbouwt en er nieuwe dingen in gezet en nu slaap ik zelfs niet meer lekker, ze hebben al die oude spullen al weggedaan dus ik kan het niet terugzetten. Ik heb het al een keer op de normale manier verteld en toen was ze een week lang heel boos. Nu vraag ik mij af hoe ik het anders moet brengen.
Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb zelf een hele tijd in een enorme depressie gezeten en mijn moeder staat ook al aan de rand van die afgrond maar ik wil het zo graag anders hebben en wil het vertrouwen van mijn moeder niet schenden. Ik kan het dus niet tegen mijn vader zeggen, en ik wil ook niet dat mijn moeder in die depressie komt.
Wat te doen!?
Toegevoegd na 16 uur:
even een reactie op het antwoord van nelly3.
Ze heeft het er 2 maanden vantevoren al over gehad en op een gegeven moment kon ze duidelijk merken dat ik gewoon boos werd, en toch heeft ze mijn kamer verbouwd.
Toegevoegd na 1 dag:
Veel mensen zeggen dat ik er naar een tijdje aan zal wennen, misschien... Alleen de inrichting van nu is onpraktisch, ik heb niet genoeg tekens over om de kamer te beschrijven :(
Wel raar dat je moeder zonder het te vragen je kamer gaat aanpassen
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.