mijn vriend zoekt contact met andere meiden.. wat nu?
Zoals de titel al zegt, zoekt mijn vriend contact met andere meiden. Via hyves/facebook en sms.
Naar mijn idee hebben wij een goede relatie, we gaan zelfs volgende week samenwonen. We hebben alleen een aantal maanden geleden een "pauze" gehad. Het ging niet meer zo lekker, vaak ruzie, en we hadden tijd voor onszelf nodig. Na 2 maand kwam hij bij me terug en zei dat hij echt niet zonder me kon en zielsveel van me hield.. Sindsdien gaat het hartstikke goed.
Nu ben ik er dus achter gekomen dat hij smst met andere meiden (ik weet alleen niet wat er in die berichtjes staat) en hij stuurt privéberichten naar meiden via hyves en facebook. Voorbeeld: in de tijd dat we een pauze hadden weet ik dat hij contact heeft gehad met een ander. Ik dacht dat dat contact over was sinds dat we weer bij elkaar zijn tot ik erachter kwam dat hij die meid een privébericht had gestuurd en haar vroeg om haar nummer.. En zo zijn er meer van zulk soort berichten.
Wat moet ik nu doen? Ik durf het hem niet te zeggen
omdat hij dan weet dat ik zijn mail e.d. controleer, maar aan de andere kant wil ik weten waarom hij contact zoekt met andere meiden! Kan iemand mij helpen?
Groetjes Neon.
@ItisILeClerc: Welke bel?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.