Ik weet het niet meer..Wel of niet doorgaan met de relatie? Ik kies natuurlijk niet alleen voor mezelf maar ook voor mijn zoontje van 11 maanden..
Hallo allemaal, ik ben een gescheiden vrouw van 24, mijn ex-man deed zich anders voor, en dit hoorde ik 3 maanden na het huwelijk.
Inmiddels ben ik bijna 6 maanden samen met een jongen, waar ik me erg goed bij voelde, we hadden veel gelijkenissen.
Toch zijn er een paar dingen voorgekomen wat ik echt niet fijn vind, en ik weet niet wat ik nu moet doen, het komt bij mij ook voort uit angsten, en ik moet ook aan het welzijn van mijn kleintje denken.
Het zijn bep dingen in zijn persoonlijkheid waar ik niet goed tegen kan, en dat heb je natuurlijk altijd wel, maar zijn minpunten triggeren mij zodanig dat ik gewoon echt een rotgevoel krijg.
Hij snauwt mij bijvoorbeeld af als ik iets verkeerds heb gedaan, en fout maak zoals broodjes laten liggen bij de balie.
En ik mag pas over mijn dag vertellen wat ik heb meegemaakt als hij er de bui voor heeft.. ik vind dit raar en hij vind dit normaal. Alleen als ik't écht belangrijk vind wil die er naar luisteren wanneer hij er de bui niet voor heeft.
Verder is het echt een lieve jongen, en hij is ook goed voor mijn kind..
Ik weet niet meer wat ik moet doen, als ik het uitmaak met hem dan ben ik een jongen kwijt die misschien wel eens mijn Ware Jacob had kunnen zijn, en als ik doorga ben ik bang dat wij de hele tijd rot tegen elkaar doen, en dit is ook niet gunstig voor mijn zoontje natuurlijk!
*zucht* Ik weet niet wat ik moet doen,. hopelijk kunnen jullie me raad geven.
Liefs, een bezorgde mama.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.