Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een leuk kado voor mijn vader die 75 jaar wordt?

Hij kan zelf niet echt iets bedenken maar wij weten dat hij gewoon graag verrast wordt. Hij is nog redelijk ter been; echte hobby's heeft hij niet.. we zijn ons suf aan het piekeren maar komen er maar niet uit..iemand tips?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Toen mijn partner's oma 80 werd hebben we alle bekenden en familie van haar een ringband-A4 gestuurd met een retourenvelop. Hierbij een brief of ze een persoonlijke tekst, foto, tekening of iets dergelijks wilden maken, zodat we dat ingebonden konden aanbieden. Haast iedereen heeft gereageerd en oma.......die heeft uren gesmuld van alle gedichten, foto's, anekdotes en dergelijke. Het voordeel is dat iedereen maar weinig moeite hoeft te doen, maar het resultaat is geweldig!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

een ballonvaart over zijn geboortestreek
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben onlangs met mijn vader bij André Rieu geweest in de Arena, als verjaarskado. Maar ja, dat moet 'ie dan natuurlijk wel van houden.
Er zijn natuurlijk meerdere concerten of theatervoorstellingen te bedenken dat bij zijn smaakt past.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je zegt redelijk ter been, misschien een scootmobiel zodat hij zich nog gemakkelijker kan verplaatsen!

Toegevoegd na 18 seconden:
Ik bedoel brommobiel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien is een museumjaarkaart iets voor hem met eventueel geld om dan in het museumrestaurant (of ergens anders natuurlijk) koffie te drinken of te lunchen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij de betere boekhandels kun je het boek 'pap,vertel eens' kopen. Je hebt er ook de luxe versie van. Leuk voor je vader om het uitgebreid in te vullen, er komen mooie herinneringen terug. Als het boek is ingevuld kan hij het weer cadeau aan jou geven. Zo heb jij er ook weer een prachtig aandenken van je vader bij, erg leuk om te lezen. Dus een beetje een cadeau voor je vader en een beetje voor jou :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maak een mooi, luxe fotoalbum met de beste digitale foto's die je hebt van alle familieleden en van hem. Niets is beter dan een persoonlijk kado waar jullie tijd voor hem in hebben geinvesteerd, hieronder ook nog wat leuke suggesties...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb je al gedacht aan een mooie foto (bijv. door de fotograaf) met het hele gezin. Dus je vader en al zijn kinderen, aangetrouwde kinderen en kleinkinderen eromheen?
Wij hebben dat al een paar keer gedaan, aan beide kanten en dat is steeds in zeer goede aarde gevallen.

En anders bijv. een mooie digitale camera. Of neem hem een weekendje mee uit met de hele familie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing