Mag ik de toegang weigeren aan de nieuwe vriendin van mijn ex??
Door omstandigheden houden ik en mijn ex nog voor twee jaar ons huis aan, tot een half jaar geleden ging dat vrij goed. Wij hadden een afspraak dat hij de kinderen om de week een weekend zou hebben in ons huis, die dagen ben ik weg. Sinds Jan2011 heeft hij een nieuwe vriendin, en hij is van mening dat zij ook bij ons in huis mag komen, en dat als ik ook in een relatie kom te zitten we met ze allen om en om het huis moeten kunnen delen, ik vind dat veels te verwarrend voor de kinderen, dus ik wil het ook niet hebben, wat als gevolg ze het stiekem gaan doen achter mijn rug om. In Jan2011 toen kende mijn ex partner haar nog maar net een weekje, toen kwam al de vraag of ze de kinderen mocht ontmoeten, terwijl we een week daarvoor ruzie hebben gehad omdat mijn ex vond dat zijn kinderen zijn nieuwe vriendin moest ontmoeten, dus die vraag kwam twee keer in een maand tijd omdat er sprake was van twee vrouwen. Nu heeft hij zijn keuze gemaakt, en gaat door met een vrouw die nog in scheiding is, haar man weet er niks van, en dat mag ook niet omdat ze anders geen geld mee krijgt en daarom moet het allemaal op het gezamelijke adres van mij en mijn ex gebeuren. De eerste vier maanden van hun relatie hadden ze steeds ruzie dus ik vond dat onze kinderen nog niks te maken mocht hebben met zijn vriendin, omdat die man van haar vrij geweldadig is, zie ik er niks in dat ze met haar omgaan.Ik sta al 1.5 jaar op de wachtlijst voor een woning urgentie krijg ik niet. Alvast bedankt
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.