Hoe vertel ik iemand aardig dat die persoon niet kan zingen?
Mn zus is de hele tijd aan het zingen en ze denkt zelf dat ze heel goed kan zingen maar dat kan ze niet!
En dat is nu al een jaar zo-_- heel erg irritant.
Toegevoegd na 27 minuten:
Het ergste is nog dat er veel mensen zijn die wel vinden dat ze kan zingen (toondoof)
Het is ook heel erg schandelijk als ze ineens in de bus of auto of andere openbare plek begint te zingen.
Toegevoegd na 7 uur:
Ok. T is ook weer niet dat ze super vals zingt maar er zitten wel veel valse noten tussen.
Laag kan ze goed maar hoog niet.
Maar zij denkt dat ze het wel kan en dan gaat ze halo van beyonce zingen met zo een 'kopstem'
Zingen terwijl ik alleen thuis ben.
Dus zing ik niet xD
Maar ik ben 13. Het is wel zo als het je zus is, dan kun je alles tegen haar zeggen, je krijgt wel ff ruzie maar het komt wel goed. Of je doet het juist positief; - Je complimenteerd haar over haar lage stem dat ze dat echt heel mooi doet.
- Je verteld haar rustig dat het valser word, wanneer ze hoog gaat zingen en zeg dat ze daar aan moet werken
- Bij die openbare plekken kun je gewoon zeggen(thuis), dat je, je er voor schaamd als ze dat doet en het dus gewoon beter thuis kan doen. Zeg haar dat als ze THUIS nog goed oefent vooral met laag, dat ze er dan nog iets mee kan bereiken. Ik hoop dat het werkt, maar als mijn broer zoiets tegen me zou zeggen dan zou ik heel blij worden^^
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.