Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Dat je een onechte lach op je gezicht hebt? Ik roep zomaar t 1e wat in me opkomt hoor. Wil je ong iets meer kwijt in welke context het stond?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het stond er zoals ik het schreef,en hij zegt me steeds zo te mogen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja multi interpetabel.
Maar toch neig ik naar een negatieve uitleg. Als ik iemand een compliment wil geven over z'n mooie lach zou dit in de verste verte niet in me opkomen. Ook al zou het in me opkomen, zou ik gelijk denken van he, dat kan misschien ook negatief opgevat worden. Maarreh, laat je niet gek maken! Stuur gewoon een bericht terug van: Podium smile? Nog nooit van gehoord! Kun je uitleggen wat je precies bedoelt?

Andere antwoorden (3)

Misschien moet je hier eens kijken: http://forum.viva.nl/forum/list_message/9588206
daar wordt antwoord op die vraag gegeven.

Toegevoegd na 4 minuten:
Stom toeval of niet de persoon die het vraagt heeft dezelfde naam als jij hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien bedoelt diegene een stralende glimlach, en misschien een onecht overkomende glimlach.
De enige manier om het zeker te weten is het navragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk wordt er mee bedoeld dat je de lach hebt van een actrice. Wat wil zeggen dat het lijkt of je lach niet echt is, maar theatraal, gemaakt of geacteerd dus, zoals een actrice op een podium.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: