Hoe kom ik van deze onzekerheid af?
In mijn vorige vragen heb ik het over een collega (=collega1) gehad waar het wel goed mee klikt. Althans, dat denk ik. Van mijn kant in ieder geval wel.
Gisteren was ze aan het werk en ik moest wat boodschapjes hebben. Toen heb ik met haar gepraat en ben de hele avond daar geweest en heb haar een beetje geholpen met werken.
Op een gegeven moment waren ik en een andere collega (=collega2) , waar zij al langer mee omgaat, een beetje aan het dollen en ging het over taart maken. Toen zei collega1 dat ze taart ging maken en ik zei voor de grap dat collega2 en ik dan langs zouden komen.
Dat vond ze goed. Hadden voor een bepaalde avond afgesproken, maar thuis kwam ik erachter dat ik dan niet kon. Heb haar gelijk gesmst, of de dag erna ook goed was. Dat was ok en nu is het dus een dag later. Collega2 en ik moeten chips, nootjes en films meenemen. Het wordt dus waarschijnlijk een gezellige avond.
Toch blijf ik onzeker of ze het wel echt wil dat ik langskom en of ze wel echt contact wil met me. Heb haar al benadrukt dat ze altijd eerlijk moet zijn. Ze zegt dat te zijn. En nog gaat die onzekerheid niet weg. Wat kan ik doen tegen deze onzekerheid.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.