Een jaar lang een liefdevolle relatie; door twijfel nu over? Mijn vriendin twijfelt terwijl alles zo waanzinnig prettig ging...
Mijn (ex?) vriendin is 4jr geleden gescheiden; heeft 2 kinderen (8&10) en ik zelf ken haar al 18jr ofzo en sinds een jr hebben we elkaar opnieuw leren kennen. Ik 43 en zij 40. Bijzonder mooi stelletje. Én het belangrijkste: al een jaar gaat het waanzinnig leuk. Kinderen zijn megagek op mij en vertrouwen mij en zien mij als deel van hun gezin, al woon ik in mn eigen huis. We doen enkel leuke dingen, delen werkelijk álles samen, ook de intimiteit is bijzonder en wordt alleen maar beter&specialer. Ze heeft het na de scheiding bijz. moeilijk gehad & heeft álles zelf moeten opbouwen. Kinderen gaan omdeweek naar hun vader, waar ze 15jr mee getrouwd was. Wij laten elkaar vrij, helpen elkaar,vullen elkaar aan,álles (écht) gaat/ging soepel, ze is geinteresseert in mijn interesses en andersom & we zijn het weekend, de woensdag bij elkaar. Andere dagen ben ik thuis in zelfde woonplaats. Tot afgelopen weekend nog bijzonder mooi, zelfs waanzinnig gevreeën en woensdag ook nog zo fijn, met de kinderen ook. Ex heeft haar bedrogen en ijskoud in de steek gelaten van de eenopdeandere dag. Nu dingen dichtbij komen, je gaat toch denken aan nieuwe stappen...lijkt ze te twijfelen?zo vreemd want haar ogen en de mijne ontmoeten elkaar altijd, we zoenen en knuffelen altijd, we praten altijd, en ons wijntje...een en al gezelligheid en vertrouwen, ze vertrouwd mij100% ook zegt ze. Echt een droom...lijkt te mooi maar is echt waar.Nu afgelopen vrijdag praatten we en ze weet het even niet meer...
Overtuig haar, geef haar een beetje ruimte en blijf haar er tegelijkertijd van doordringen dat je op haar wacht en wat je voor haar voelt. Ik wens je veel succes.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.