Hoe krijg ik mijn ex uit mijn huis zonder hiervoor de politie in te schakelen?
Ik heb samen met mijn ex een zoontje van vijf. Het gaat al heel lang niet goed en ik heb hem al een aantal keer gevraagd weg te gaan en terug te gaan naar zijn eigen huis. Nu is het zo dat hij zijn eigen huis "verhuurt"zonder dat zijn huurder daarvoor betaalt. Maar dat is niet zozeer mijn probleem. Als ik hem vraag om weg te gaan en mij mijn leven verder te laten op te bouwen dan negeert hij mij en loopt weg. Omdat ik niet wil dat mijn zoontje tussen ruzies inzit en hier later problemen door kan krijgen, laat ik het meestal maar. Ik weet dat als ik erover door blijf gaan dat het uitloopt op een ruzie met geschreeuw etc. Dat wil ik mijn zoon besparen.
Ondertussen kan ik er bijna niet meer tegen want ik wil verder met mijn leven en dat gaat op deze manier niet.
Daarnaast is mijn ex financieel afhankelijk van mij, ik betaal naast mijn vaste lasten ook alle boodschappen etc. Als ik er met mensen over praat dan krijg ik vaak te horen dat ik de politie moet inschakelen, maar ik wil niet zijn leven kapot maken, ik wil gewoon verder met mijn eigen leven en een goede regeling tussen hem en mij voor zoontje. Ook ben ik bang omdat hij eigenlijk geen toekomst heeft door alle problemen die hij veroorzaakt, dat als ik de politie inschakel dat hij mij of mijn zoon iets aandoet. Daarnaast wil hij niet werken, heeft enorme schulden en is vooral bezig met zichzelf en neemt van niemand iets aan. Er spelen zo nog veel meer dingen maar mijn grootste zorg is om hem uit mijn huis te krijgen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.