Is het vreemd om op je facebook foto's van je ex te hebben?
Ik ben bezig om op facebook allemaal mapjes te maken met foto’s van mij erop. Deze foto’s kunnen bekeken worden door de mensen die het meest dichtbij mij staan (niet meer dan tien mensen) en is voor mijn andere facebook-vrienden gesloten. De bedoeling is om van elk jaar (van mijn geboorte tot en met het heden) een mapje te maken met foto’s.
In de wat oudere mappen bevinden zich ook enkele foto’s van vrienden waar ik nu niet meer bevriend mee heb, maar ook van o.a. een ex waar ik iets meer dan twee jaar lang een relatie mee heb gehad.
Mijn huidige vriendin vind het erg raar dat er ook foto’s van mijn ex bij staan en ik merkte erg aan haar dat ze het hier moeilijk mee heeft.
Zelf heb ik niet meer dan twee keer in het jaar eens contact met mijn ex. Zo heb ik een jaar geleden wat bij haar gegeten en hebben we elkaar nog wel eens een oppervlakkige e-mail gestuurd. Aan meer contact heb ik geen behoefte.
Toch hoort ook zij bij mijn verleden (net zoals de vrienden die nu niet meer mijn vrienden zijn dat doen) en heb ik geen zin om die foto’s te vermijden.
Zelf zou ik er totaal geen problemen mee hebben als mijn vriendin hetzelfde zou doen. Ik heb haar ex gezien en ik mag haar (tegen alle verwachtingen in) graag. Ze heeft toch een verleden met haar, dus vind ik het helemaal niet zo gek.
Vinden jullie het raar dat er wat foto’s van mij en mijn ex tussenzitten?
groetjes,
P.s. Ik heb ECHT geen gevoelens meer voor mijn ex.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.