Hoe krijg ik mijn 'schoonouders' zover dat ze me mogen?
Ik heb al bijna 9 maanden een vriendin, ik ben zelf trouwens ook een meisje. Toen mijn vriendin dit aan haar ouders vertelde werden zij erg kwaad en zeiden ze dat we het uit moesten maken. Dit doen we natuurlijk niet.
Dat was een paar weken geleden, mijn vriendin mag nog steeds niet met mij omgaan, verder wordt er bij haar thuis niet over gepraat.
Oh, wat ook wel handig is om te weten is dat ik een keer spacecake gegeten heb met wat vrienden en haar moeder kreeg dat te horen, daardoor is waarschijnlijk haar vertrouwen in mij weg. Ik heb al duidelijk proberen te maken dat het maar een keer was en daarna nooit meer, maar dat heeft niets uitgehaald.
Wat kan ik hier het beste mee doen? Op haar ouders afstappen en het proberen uit te praten? Als ik daar al de kans voor krijg, ik mag waarschijnlijk niet meer bij ze binnenkomen. Het nog wat langer laten rusten? Of een van mijn ouders laten bellen om te vragen of ze met hun willen praten?
Andere opties?
Toegevoegd na 2 dagen:
Haar moeder zei trouwens tegen haar dat ze het nog helemaal niet zeker kon weten en dat ze niet wist wat houden van was. Ze moet over 2 jaar maar terug komen en als we dan nog steeds samen zijn is het prima.
Ik heb alleen niet zo'n zin om nog 2 jaar stiekem te moeten afspreken..
Toegevoegd na 2 dagen:
We zijn trouwens allebei 16 jaar. Dus ze moet maar terugkomen als ze 18 is.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.